عرقیات

قوی ترین عرقیات گیاهی سنگ شکن !!!

عرقیات گیاهی سنگ شکن

رفع سنگ کلیه با عرق گیاهی یکی از قدیمی ترین روش های دفع سنگ کلیه می باشد. که در این مقاله به شما قویترین این عرقیات را معرفی می کنیم .

عرقیات سنگ شکن کلیه

سنگ کلیه عارضه ای است که از کانی های موجود در ادرار در کلیه تشکیل می شود و از طریق ادرار دفع می گردد. سنگ های کمتر پنج میلی متر از طریق ادرار به راحتی و بدون هیچ گونه علائمی رد می شود، اما سنگ های بزرگ تر سبب بسته شدن مجرای ادرار می شود که باعث دردهای شدید پهلو و شکم می شود. در این صورت افراد مبتلا جهت دفع این جسم سخت و دردناک ناچار به استفاده از داروهای شیمیایی هستند که در اکثر مواقع این داروها کمتر تاثیر گذار هستند. سه عرق گیاهی برای دفع سنگ کلیه بسیار موثر هستند و معجزه می کنند.

  • عرق کاسنی
  • عرق خارشتر
  • عرق هل
  • عرق زنجبیل
  • عرق بهار نارج
  • عرق گزنه

خرید انلاین عرق گیاهی

عرق کاسنی

ارش غذایی کاسنی بسیار زیاد استکه دارای ویتامین‌هایی همچون ویتامین K، ویتامین E، ویتامین B6، ویتامین C و ویتامین A را می باشد. همچنین مواد معدنی همچون منگنز، کلسیم، منیزیم، آهن، اسید فولیک، روی و پتاسیم نیز در این عرق گیاهی به مقدار فراوان وجود دارند. عرق این گیاه برای دفع سنگ کلیه بسیار مفید است.در صورت ابتلا به سنگ کلیه می توانید از کاسنی به جای آب جهت رفع تشنگی تان استفاده نمایید، چرا که این عرق گیاهی با طبع سردی که دارد باعث افزایش ادرار آوری و دفع سنگ کلیه می شود.

عرق خارشتر

برای رفع سنگ کلیه با عرق گیاهی یکی دیگر از گزینه ها برای انتخاب عرق خارشتر می باشد که طبع این عرق گرم و خشک است . در هنگام سنگ کلیه ارگ دچار سوزش های شدید می توانید این عرق گیاهی را مصرف کنید.باید گفت که این عرق برای درمان اسهال، پاکسازی روده ها، از بین بردن سیاه سرفه و تب و لرز و ضدعفونی کردن کلیه و دیگر نقاط بدن، بهبود بی خوابی، تصفیه خون، هضم غذا، از بین بردن رسوباتی که از خوردن نوشابه های گازدار به وجود آمده ‌اند، خاصیت های آنتی‌ بیوتیکی و… اشاره کرد.

عرقیات گیاهی سنگ شکنعرق هل

عرق این گیاه چنان خواص اعجاب‌آوری دارد که در پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها می‌تواند موثر باشد. البته تهیه مواد اولیه مرغوب و نحوه تولید عرق هل هم بسیار مهم است و عرق‌گیری هل باید به گونه‌ ای انجام شود که خواص این دانه گیاهی حفظ شود و مواد موثر آن در اثر تقطیر از بین نرود. عرق هل بسیار زیاد پر کاربرد می باشد و شهرت بسیار زیادی در بین مردم دارد. از خواص این عرق برای بدن می توان به نفخ شکم، دفع سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا می باشد.

عرق گیاهی زنجبیل

یکی از این عرقیات مفید برای تقویت کلیه ،عرق گیاهی زنجبیل می باشد ، که خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و در طب سنتی بسیار از آن استفاده می شود. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و نارسایی کلیه ، پس از مصرف مکمل‌ های زنجبیل به طور چشمگیری بهبود پیدا کرده‌ اند.

 

عرق گیاهی بهار نارنج

این عرق گیاهی باعث افزایش ادرار آوری در فرد مصرف کننده می شود  که این امر باعث افزایش بیشتر دفع سموم و مواد معدنی موجود در کلیه ها می شود و از ایجاد سنگ کلیه در بدن جلوگیری می کند.

عرق گیاهی گزنه

این عرق گیاهی به دلیل داشتن خواص ادرار آور ، می ‌تواند میزان دفع ادرار را افزایش دهد و سموم و مواد زائد را از بدن و کلیه ها دفع کند و باعث تقویت کلیه ها شود . این عرق گیاهی می‌ تواند التهاب کلیه ‌ها را کاهش داده و سطوح اسید اوریک را در خون تنظیم ‌کند و درد مفاصل را تسکین دهد .

خرید عرقیات گیاهی برای سنگ کلیه

عرقیات گیاهی سالیان سال است که در بین روش های درمانی بسیار مرسوم می باشند و برای اکثر بیماری ها از انواع عرقیات گیاهی استفاده می کنند. برای درمان بیماری بسیار عذاب آور سنگ کلیه نیز می توان از این عرقیات گیاهی استفاده کرد. البته باید دقت کنید هر چقدر کیفیت این عرقیات گیاهی بهتر باشد بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

نقل و حلوای قاسمی با تولید با کیفیت ترین عرقیات گیاهی خانگی اصل سعی بر این دارد شما عزیزان بیشترین مقدار تاثیر این عرقیات را دریافت کنید. برای خرید انواع عرقیات گیاهی به سایت نقل و حلوای قاسمی سر بزنید.

خرید آنلاین عرقیات گیاهی

رفع سنگ کلیه با عرق گیاهی یکی از مفید راه ها می باشد برای خلاص شدن از شر سنگ کلیه. برای خرید عرق خارشتر  و عرق کاسنی به صورت آنلاین کلیک کنید.

صفحه اینستاگرام نقل و حلوای قاسمی

3 دیدگاه در “قوی ترین عرقیات گیاهی سنگ شکن !!!

  1. سعید جعفری گفت:

    من الان یه ساله دارم مرتب مخلوط عرق خارشتروخارخاسک و خارمریم رو صبحها به محض بیدارشدنم میخورم معجزه دیدم اصلا دیگه نشکل کلیه ندارم

    1. احسان گفت:

      طبعت چیه داداش

  2. علی گفت:

    سلام ،برا دفع سنگ کلیه حتما از عرق خار شتر بهره برید. من تجربه کردم طی دو روز سنگ ۸ میلی متری منو مثل پودر کرد و خارج نمود

    حتما استفاده کنید بهترین درمان سنگ کلیه عرق خار شتر هس. یا حق

نظرات بسته شده است.