باسلوق

ارزش غذایی و کالری باسلوق چقدر است؟

ارزش غذایی و کالری باسلوق چقدر است؟

ارزش غذایی و کالری باسلوق چقدر است؟ برای کسانی که به رژیم غذایی خود اهمیت می دهند و میزان کالری موادغذایی را بررسی میکنند این مقاله برای شماست.

کالری باسلوق چقدر است؟

شیرینی باسلوق یکی از شیرینی های محبوب می باشد که همراه با چای و نوشیدنی های گرم مصرف می شودو زمانی که سطح انرژی بدن شما کم می شود و نمی خواهید مقدار زیادی شیرینی صرف کنید می تواند با یک عدد باسلوق میزان قند خون را افزایش دهید و انرژی از دست رفته ی خود را به دست آورید. کالری شیرینی باسلوق بستگی به اندازه، ترکیب مواد مختلف، و روش تهیه آن دارد. اما در کل ارزش غذایی آن به صورت زیر است:
  • کالری: 415.00
  • چربی: g 15.00
  • کربوهیدارت: g 65.00
  • پروتئین: g 6.10

گاهی اوقات این شیرینی خوشمزه دارای پسته ای یا گردویی می باشد که در این صورت ارزش غذایی آن بالاتر می رود و می تواند فواید بسیار زیادی برای شما داشته باشد. باسلوق هایی که در فروشگاه قاسمی تولید می شوند با بهترین و بالاترین کیفیت تهیه می شوند و اما تاکید بسیار زیادی در کیفیت مواد اولیه آن داریم.

انواع باسلوق

ما در مجموعه نقل و حلوای قاسمی با تنوع بالایی باسلوق را برای شما عزیزان عرضه کرده ایم . که هر کدام با توجه به مواد اولیه ای که در آن استفاده شده است خواص مخصوص خود را دارد.

 همچنین شما می توانید هر سه طعم بالا را در یک پک خریداری کنید چرا که ما آن ها را در یک پک میکس  (شامل باسلوق های گل محمدی، نارگیلی، پسته ای) قرار داده ایم . جهت خرید باسلوق و مشاهده انواع آن کلیک کنید.

خواص باسلوق 

دارای انواع ویتامین و مواد معدنی
بهبود عملکرد مغز
تقویت حافظه
پیشگیری از ابتلای افراد به آلزایمر
بهبود عملکرد سیستم قلبی و عروقی
دارای کلسیم، منیزیم، فسفر
استحکام بخشیدن استخوان و دندان ها
جلوگیری از آرتروز به ویژه در کهنسالان