دمنوش

بهترین دمنوش چربی سوز کدام است؟

بهترین دمنوش چربی سوز را در این مقاله از سایت “ نقل قاسمی” معرفی خواهیم کرد. امروزه افراد زیادی به دنبال لاغری و کاهش وزن خود می باشند. برای چربی سوزی راهکارهای مختلفی وجود دارد که باید زیر نظر پزشک درمان های لازم را انجام داد. یکی از راهکارهای طبیعی با کمترین عوارض، مصرف دمنوش های گیاهی مفید برای چربی خون می باشد. البته لازم به ذکر است که در کنار این دمنوش ها بایستی از رژیم غذایی سالم و بدون چربی استفاده کرد.

بهترین دمنوش چربی سوز

افراد مختلف ممکن است به دلایلی از جمله ژنتیک و عادات غذایی ناسالم به چربی خون مبتلا شود. در این بیماری، با افزایش میزان چربی، دیواره رگ های خونی مسدود شده و منجر به تنگی آن ها می شود. در نتیجه خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، سکته مغزی و درد قفسه سینه بیشتر خواهد شد.

مصرف دمنوش‌های گیاهی، انتخابی مفید برای حفظ سلامت است. در ادامه با برخی از دمنوش‌های گیاهی که به کاهش چربی خون کمک می‌کنند، آشنا اشاره خواهیم کرد:

دمنوش چای سبز موثر در کاهش وزن

دمنوش چای سبز نقش مهمی در افزایش چربی سوزی و کاهش وزن دارد. این دمنوش باعث فعال سازی هورمون هایی می شوند که در بدن به چربی سوزی کمک می کنند.

دمنوش چای سبز را طبق دستور زیر تهیه کنید:

ابتدا یک قاشق غذاخوری دمنوش چای سبز را به همراه 5 فنجان آب در دمای 80 درجه به مدت 5 دقیقه روی حرارت قرار دهید تا دم بکشد. اگر به دارچین و زنجبیل علاقه دارید، می‌توانید به دمنوش خود اضافه کنید و برای شیرینی آن کمی عسل به آن بیفزایید و سپس میل کنید.

دمنوش نعناع مفید برای چربی سوزی

مصرف دمنوش نعناع می تواند با کاهش میزان اشتها به لاغری و چربی سوزی کمک کند. این دمنوش عطر و طعم فوق العاده ای دارد که مصرف آن برای افرادی که چربی خون بالایی دارد، توصیه می شود.

برای تهیه دمنوش نعناع، ابتدا یک قاشق چای‌خوری نعناع خشک شده را با آب جوش در قوری بریزید و اجازه دهید 10 دقیقه دم بکشد. دمنوش نعنای شما آماده است.

مطالب پیشنهادی: طریقه مصرف عرق خارشتر برای لاغری

بهترین دمنوش چربی سوز

کاهش اشتهای کاذب با دمنوش دارچین

یکی از خواص دمنوش دارچین، کنترل سطح قند خون است. ایجاد تعادل مناسب در سطح قند خون می تواند اشتهای کاذب را کاهش داده و به فرایند چربی سوزی کمک کند.

طرز تهیه دمنوش دارچین به صورت زیر است:

ابتدا یک قاشق چای‌خوری پودر دارچین را به آب جوشانده اضافه کرده و اجازه دهید 10 دقیقه دم بکشد. سپس نوش ‌جان کنید. اگر چوب دارچین دارید، 3 چوب دارچین را به آب داغ اضافه کرده و به مدت 20 دقیقه بگذارید دم بکشد. سپس آن را میل کنید.

آیا افراد لاغر نیز دچار چربی خون می شوند؟

باید بدانید که افراد لاغر هم دچار عارضه چربی خون بالا یا کلسترول می‌شوند. می‌توانید با ایجاد تغییر در رژیم غذایی و کاهش چربی خون خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و بروز حمله قلبی را به شدت کاهش دهید. مصرف غذاهای کم چرب در رژیم غذایی می تواند تاثیر زیادی در چربی سوزی داشته باشد