عرقیات

عرق برگ زیتون و خواص های آن

عرق برگ زیتون و خواص های آن را ما برای شما عزیزان  توضیحات لازم را خواهیم داد با ما تا آخر این مقاله جذاب همراه باشید

فشارخون را پایین می‌آورد، برای نارسایی کبدی، رفع سردرد و تقویت حافظه مفید است. مدر است و برای درد دندان نیز مفید باشد. توضیحات کامل را در قسمت های زیر به شما عزیزان خواهیم داد.

خواص عرق برگ زیتون

عرق برگ زیتون و خواص های آن:

عرق برگ زیتون دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد باکتریایی است. عرق زیتون با داشتن تین خواص برای بدن خواص و فواید فراوانی دارد. از جمله خواص و فواید درمانی عرق برگ زیتون برای سلامت بدن می‌توان به مواردی از جمله ضد سرطان، ضد ویروس، تنظیم قند خون، استخوان سازی، ضد سرماخوردگی، بهبود اختلال حرکتی، بهبود عملکرد جنسی، ضد باکتری، درمان روماتیسم، درمان نقرس، بهبود دهنده قلب و عروق، درمان ارتریوسکلروز، ضد تب و مبارزه با چاقی اشاره کرد. در ادامه به بررسی برخی از خواص عرق برگ زیتون می‌پردازیم.

  • برگ‌زیتون به دلیل خواصی که دارد می تواند با ویروس ها مبارزه کند، از این رو برای بیماری های ویروسی بسیار مناسب است.
  • برای مقابله با چاقی مفید است
  • بهبود عملکرد قلب و عروق
  • تنظیم قند خون و فشار خون
  • جلوگیری از سرطان
  • استخوان سازی
  • خاصیت ضد باکتری و ضد ویروسی
  • داروی ضد سرماخوردگی
  • بهبود عملکرد جنسی
  • بهبود اختلالات حرکتی

عرق زیتون

جلوگیری از بروز بیماری‌های قلبی

بیماری‌های قلبی عروقی موجب افزایش آمار مرگ و میر در جهان می‌شوند. بیماری‌های قلبی ارتباط مستقیم با افزایش فشار خون نیز دارند. استفاده از عرقیات گیاهی سبب تقویت قلب می‌شود. عرقیات گیاهی از انباشته شدن چربی و سموم در رگ‌ها جلوگیری می‌کنند. خواص عرق برگ

زیتون مانع از بروز بماری‌های قلبی می‌شود. همچنین از سکته قلبی و افزایش ناگهانی تپش قلب جلوگیری می‌کند. از فواید عرق برگ زیتون می‌توان به کنترل فشار خون اشاره کرد. کاهش یا افزایش بیش از حد فشار خون سبب بروز بیماری‌های مختلف می‌شود. مصرف مدوام این عرق، با تجویز پزشک، برای افرادی که نامنظمی فشار خون دارند بسیار مفید است.

 

درمان قلب درد با زیتون

عرق برگ زیتون برای فشار خون

عرق برگ زیتون یکی از دارو‌های گیاهی است که در کاهش فشار خون بسیار مفید و موثر است.  عرق برگ زیتون دارای ماده‌ای تاثیرگذار برای کاهش فشار خون است. این ماده به طور ویژه در کاهش فشار موثر است. فشار خون بالا موجب بروز بسیاری از بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود و استفاده از عرق برگ زیتون می‌تواند از ابتلا به این مشکلات و بیماری‌ها نیز پیشگیری کند.

عوارض عرق برگ زیتون

عرق برگ زیتون در کنار خواص و فواید فراوانی که برای بدن دارد، در صورتی که در مصرف آن زیاده روی شود ممکن است عوارض و مضرلتی نیز به دنبال داشته باشد. از جمله عوارض زیاده روی در مصرف عرق برگ زیتون می‌توان به مواردی از جمله دردهای عضلانی، سردرد و علائم و نشانه‌هایی مانند سرماخوردگی یا اسهال و  دردهای بدنی اشاره کرد. افراد دیابتی و افراد مبتلا به فشار خون بالا که از دارو‌های شیمیایی استفاده می‌کنند در مورد مصرف و دوز مصرفی مجاز عرق برگ زیتون باید با پزشک متخصص مصرف کنند. مصرف عرق برگ زیتون به خانم‌های باردار و مادران شیرده توصیه نمی‌شود.

برای اطلاعات بیشتر نقل قاسمی کلیک کنید یا از طریق انستاگرام میتوانید مارا دنبال کنید