معرفی نقل ارومیه

تفاوت نقل گردویی وانیلی با نقل گردویی ویژه

تفاوت نقل گردویی وانیلی با نقل گردویی ویژه در طعم و خواص آنهاست؛ نه تنها در نقل ها از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده بلکه وجود موادی مثل زعفران، وانیل، بیدمشک و… آنهارا به یک ماده غذایی ارزشمند تبدیل کرده؛ مشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده این خوراکی خوش مزه را وارد رژیم غذایی خود کنند.

شما می توانید برای خرید نقل، از سایت نقل قاسمی به صورت آنلاین اقدام کنید.

در مقاله زیر به تفاوت نقل گردویی وانیلی با نقل گردویی ویژه می پردازیم.

ترکیبات نقل گردویی ویژه

این ماده غذایی ارزشمند را 70% گردو، دارچین، شکر و آب و مقداری گلاب تشکیل می دهد ترکیبات نقل گردویی ویژه از کمترین میزان شکر برخورد دار است.

نقل گردویی ویژه تازه | نقل و حلوای قاسمی

ترکیبات نقل گردویی وانیلی

مغز گردو، وانیل، شکر و آب مواد تشکیل دهنده ی نقل گردویی وانیلی می باشد.

نقل گردویی وانیلی لذیذ نقل و حلوای قاسمی

ویژگی های نقل وانیلی

وانیل این محصول کاملا از نوع طبیعی می باشد در تولید این نقل به هیچ عنوان از مواد نگهدارنده و شیرین کننده های مصنوعی و هم چنین طعم دهنده هایی که منشا غیر طبیعی دارند استفاده نمی شود. تمامی طعم دهنده ها ریشه گیاهی داشته و به مدد آنها تولید می شود. از مزیت های دیگر این نقل می توان به این نکته اشاره کرد که برای تولید نقل مطلقا از روغن و چربی استفاده نمی شود همچنین استفاده از نقل برای آن دسته از افرادی که از بیماری سلیاکی رنج می برند بهترین انتخاب است چون فاقد گلوتن بوده و برای فرآوری آن از آرد هیچ استفاده ای نمی شود.این محصول سنتی و شیرین به دلیل داشتن انواع مغزهای گیاهی بویژه خلال بادام سرشار از مواد مغذی و پرخاصیت است. از این رو میان وعده خوبی برای کودکان و نوجوانان می تواند باشد.

شما عزیزان هم می توانید بدون دخالت واسطه و در سایه روش های مدرن فروش اینترنتی با واحد تولیدی ما ارتباط برقرار کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد این دو محصول بر روی لینک های نقل گردویی ویژه و نقل گرویی وانیلی کلیک کنید

اینستاگرام نقل و حلوای قاسمی