نقل گردویی

انواع نقل های گردویی ارومیه

خرید نقل گردویی  به عنوان یکی از بهترین سوغاتی های شهر ارومیه مورد استقبال بسیاری از افراد می باشد که شما میتوانید این محصول را در طعم های مختلف با بسته بندی های زیبا و در وزن های نیم کیلویی و یک کیلویی از سایت نقل قاسمی تهیه کنید و با خرید این محصول از خواص شگفت انگیز موجود در این نقل ها بهره مند شوید .

نقل های گردویی نقل هایی می باشند که با استفاده از مغز گردو تولید می شوند و در طعم آنها تفاوت دیده می شود که اعم از نقل گردویی زعفرانی و گل محمدی و… می باشد که در ادامه به تشریح هر کدام از این ها خواهیم پرداخت.

نقل های گردویی علاوه بر اینکه می توانند کام شما را شیرین کنند دارای خواص و فواید بینظیری می باشند چرا که در تهیه این نقل ها از افزودنی هایی استفاده می شود که می تواند برای بدن شما عزیزان مفید واقع گردد.

انواع نقل های گردویی تهیه شده در نقل قاسمی به شرح ذیل می باشند:

نقل گردویی گل محمدی

استفاده از این نقل در کنار نوشیدنی ها باعث رقم خوردن لحظاتی خوش برای شما می شود این محصول را می توان در دسته ی شیرینی های بسیار محبوب و پرطرفدار دسته بندی کرد که برای تولید کردن آن از مواد اولیه سالم و طبیعی استفاده شده است که موجب شده است دارای خواص بسیار زیادی برای بدن باشد. اگر روزانه در زندگی و محل کار دچار استرس و فشار های زیادی می شوید بهتر است این محصول را خریداری و همراه خود داشته باشید تا موجب آرامش اعصاب شما شود.

نقل گردویی گل محمدی ارومیه

نقل دارچینی گردویی

این نقل ادویه دار که تمامی خواص دارچین را در خود دارد برای افراد با ذائقه گرم و سنتی بسیار مناسب است . قیمت این نقل با توجه به مغز به کار رفته در آن کمی متفاوت است و نباید از روی ظاهر آن قضاوت کرد .

یکی از فواید دارچین موجود در این نقل وجود آنتی اکسیدان در آن است . آنتی اکسیدانها از بدن ما در برابر آسیب های رادیکال های آزاد محافظت میکنند ، دارچین سرشار از آنتی اکسیدان های قوی مثل پنی پیلین است . مصرف دارچین در نقل گردویی دارچینی مقاومت بدن در مقابل انسولین را افزایش می دهد . در نتیجه میتواند برای افراد دیابتی مناسب باشد .

ترکیب دارچین و گردو در این محصول میتواند چربی های بدن بویژه چربی های شکم را کاهش دهد . نقل دارچینی به دلیل وجود گردو  از خاصیت بسیار زیادی برخوردار است گردو دارای انواع ویتامین هاست و فیبر و آنتی اکسیدان های فراوانی دارد و وجود گردو خاصیت آن را چند برابر میکند . چون آنتی اکسیدان تقویت کننده سیستم ایمنی است و خواص دارچین دارنده یک روغن با خاصیت دارویی بسیار پنهان و قوی است .

نقل گردویی دارچینی

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی ارومیه، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات فروشگاه نقل و حلوای قاسمی می باشد. این محصول یکی از خوش طعم ترین و محبوب ترین شیرینی های ارومیه به حساب می آید.

در اکثر خانه های مردم ارومیه، نقل زعفرانی گردویی، به صورت کامل جایگزین قند برای مصرف روزانه شده است.

زعفران و گردوی مرغوب استفاده شده در این نقل، این محصول را به صورت ویژه ای متمایز ساخته است.

نقل زعفرانی ویژه ارومیه

نقل گردویی ویژه

نقل گردویی ویژه از جمله قدیمی ترین سوغاتی های شهر ارومیه به حساب می آید که در طعم های مختلف تولید میشود و بسته به ذائقه افراد، هر طعم مشتریان خاص خود را دارد.شاید بتوان مهم ترین مزیت نقل ارومیه نسبت به سایر مواد غذایی و قندی را در عدم استفاده از افزودنی های شیمیایی و هم چنین توجه ویژه به استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبیعی دانست.یکی از طعم های ایده آل نقل که منجر به افزایش ارزش غذایی آن شده، نقل گردویی است که محتویات آن از گردو بوده و لذا علاوه بر یک طعم بی نظیر، فواید بیشماری را هم برای مصرف کنندگان در پی خواهد داشت.

همان طور که میدانید مصرف قند ابتلا به بیماری های زیادی را رقم میزند شما می توانید با جایگزین کردن نقل،هم به سلامتی خود کمک کنید و هم از خواص موجود در مغز های نقل بهره مند شوید.

نقل-گردویی-ویژه-ارومیه

 

نقل گردویی وانیلی

شما می توانید این محصول بی نظیر را از سایت نقل قاسمی به صورت آنلاین تهیه کنید. همانطور که می دانید نقل و حلوای ارومیه بسیار معروف است، و هیچ چیزی لذت بخش تر از این نیست که بتوانید در هر جای ایران که باشید نقل تازه ارومیه را تهیه کنید.

 

مجموعه نقل و حلوای قاسمی، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ارسال آنلاین به تمام نقاط کشور، این امکان را برای همه مردم ایران فراهم کرده است تا از نوش جان کردن نقل تازه معروف ارومیه بی بهره نمانند.

شما می توانید در هر کجای ایران که باشید، فقط با چند کلیک ساده از سایت ما خرید خود را انجام داده و در صفحه فرم سفارش آنلاین، می بایست روش ارسالی را انتخاب کنید.