معرفی نقل ارومیه

نقل تازه با بهترین کیفیت

خرید نقل مرغوب و با کیفیت شاید برای بیشتر افراد که ساکن شهر ارومیه نیستند کار راحتی نباشد مجموعه ما با در نظر گرفتن این مسئله سیستم خرید اینترنتی را راه اندازی کرده تا تمامی نیاز های مصرف کنندگان را برطرف نماید.

همان طور که میدانید نقل نوعی شیرینی به رنگ سفید است که همراه با چای میل می شود و از سوغات معروف شهر ارومیه نیز می‌باشد که از شیره شکر،کرم تاتار و دانه های هل،بیدمشک،گشنیز و مغزهای گردو پسته بادام … پخته می شود و همچنین با گیاهانی نظیر گل محمدی تزئین می شود.

نقل در طول تاریخ از عملیات دراژه‌زنی هر نوع خشکبار با روکش شکر حاصل می‌شده‌است که این امر حدود ۲۵ سال پیش به کمک دستگاه‌های دراژه‌زنی از حالت دستی خارج شد و نُقل امروزی در واقع محصول ماشینی نقلی است که سال‌ها پیش با زحمت فراوانی به صورت سنتی تهیه می‌شد.

نقل تازه ارومیه

در این بخش قصد داریم انواع نقل تازه ارومیه را به همراه تصویر به شما مشتریان عزیز همراه با خواص و ویژگی های هرکدام معرفی کنیم.

انواع نقل گردویی

  • گل محمدی
  • زعفرانی
  • گردویی ویژه
  • گردویی وانیلی

 گردویی گل محمدی

 

 گردویی زعفرانی

در تولید آن از هیچگونه طعم دهنده و مواد شیمیایی استفاده نشده و تمام عطر و طعم این محصول کاملا ارگانیک می باشد تقویت خلق و خو، بهبود عملکرد سالم اعصاب، بهبود گردش خون از خواص زعفران می باشد.

 

 گردویی ویژه

در ترکیبات این محصول از گردو،دارچین،آب و شکر استفاده شده است این محصول نسبت به محصولات دیگر از شیرینی کم تری برخورددار است که همراه با چای یک میان وعده ی فوق العاده را برای شما رقم میزند.

 

 

 گردویی وانیلی

وانیل بعد از زعفران جز مهم ترین ادویه هاست مجموعه قاسمی با در نظر گرفتن تمامی سلایق این محصول را نیز به محصولات خود اضافه کرده تا مصرف کنندگان از چشیدن طعم خوش این نقل بی بهره نمانند همچنین وانیل ، افسردگی و استرس را کاهش میدهد.

 

 

 بادامی

یکی از خوش مزه ترین و خاص ترین محصولات است که علاوه بر داشتن طعم لذیذ وجود مغز بادام نیز در این نقل سبب تقویت سلامت مغز وافزایش تولید انرژی می شود مواد تشکیل دهنده ی این نقل شامل:مغز بادام درختی، آب،شکر،گلاب

 

 پسته ای

نقل پسته ای گل محمدی یکی از بهترین و لذیذ ترین خوراکی هاست که به صورت کاملا ارگانیک از پسته ی بوداده شده و گلبرگ های خشک گل محمدی تهیه می شود و به دلیل اندازه ی کوچکی که دارد همراه با چای طعم بسیار دلنشینی دارد.

 

 ابریشمی

نقل ابریشمی مجموعه قاسمی شامل دو مدل:

 ابریشمی بیدمشکی

این محصول از قدیمی ترین و دلچسب ترین نقل های ارومیه است که به دلیل اندازه ریزی که دارد جایگزین مناسبی برای قند می باشد که این چنین به سلامت افراد نیز کمک می کند وجود بیدمشک در این محصول نیز خواص زیادی دارد که از جمله آن می توان به تنظیم فشار خون و تقویت اعصاب اشاره کرد.

 

 ابریشمی گل محمدی

روش تولید این نقل همانند نقل های دیگر است با این تفاوت که در این نوع نقل از گلبرگ های گل محمدی به عنوان روکش استفاده می شود که طعمی به یادماندنی و دلنشین را برای شما القا می کند؛همانند دیگر محصولات نقل و حلوای قاسمی شما عزیزان می توانید تنها با چند کلیک ساده در سریع ترین زمان ممکن این محصول لذیذ را در کنار چای و دیگر نوشیدنی های گرم نوش جان کنید.

 

 گشنیزی

این محصول با دو طعم مختلف گشنیزی نعنایی و گشنیزی آلبالویی سلیقه افراد خاص پسند است.

 گشنیزی نعنایی

این محصول به دلیل وجود نعنا در ترکیباتش عطر و طعم ویژه ای دارد همچنین خواص زیاد نعنا این محصول را بیش از پیش ویژه کرده است.

 

 گشنیزی آلبالویی

از آنجایی که مجموعه قاسمی در تلاش برای تولید محصولاتی متناسب با ذائقه هر فرد است این نقل مناسب افرادیست که خواهان طعم ترش هستند؛ وجود آلبالو این محصول را از سایر محصولات متمایز کرده و طعم جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

این مجموعه یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین برند در ارومیه است که سال ها تلاش کرده بدون افزودن طعم دهنده ها و مواد مصنوعی طعم منحصر به فرد نقل اصیل را حفظ کند و محصولاتی سالم و با کیفیت به مصرف کنندگان ارائه دهند یکی از دغدغه های مجموعه قاسمی در دسترس بودن محصولات برای تمامی عزیزان در هر منطقه ای از ایران است. در حال حاضر در هر جایی از ایران عزیزمان که باشید با چند کلیک ساده می توانید محصول مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

خرید نقل قاسمی برای همشهری های عزیز در ارومیه

مردم شریف شهر زیبایمان ارومیه می توانند برای خرید محصول با شماره های ۰۹۱۴۳۴۵۹۲۹۷_۳۳۳۶۷۷۳۵-۰۴۴ تماس حاصل فرمایند و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند و یا با مراجعه به آدرس: ارومیه / بلوار ولفجر / خیابان فرهنگ / خیابان شهید بیابانی / پلاک ۴۹ به صورت حضوری از محصولات دیدن فرمایند و خرید خود را انجام دهند.

خرید نقل به صورت آنلاین

در سال های اخیر به دلیل راحتی که در خرید اینترنتی از نظر صرفه جویی در زمان مقایسه نظر دیگر مصرف کنندگان تنوع در انتخاب جستجوی راحت کالا و همچنین مشغله کاری و فکری ترافیک و دشوار شدن خرید حضوری مردم بیش از هر زمان دیگری، به فروشگاه های اینترنتی علاقه نشان داده و خرید اینترنتی را ترجیح میدهند همین امر سبب شده تا مجموعه قاسمی  راه اندازی کند.

چرا نقل و حلوای قاسمی؟

مجموعه قاسمی از سال 1350 فعالیت خود را در این صنف آغاز کرد و با تلاش و زحمت های مضاعف نقل ارومیه را به شکل امروزی با عطر و طعم بیدمشک نوآوری و خلق کرد و به همین منظور یکی از اولین تولید کنندگان  در ارومیه می باشد که از همان دوران تا کنون کیفیت و طعم منحصر به فرد خود را حفظ کرده نقل های مجموعه قاسمی در طعم های مختلف گردویی پسته ای بیدمشکی بادامی  زعفرانی گل محمدی وانیلی و… که متناسب با تمامی ذائقه ها هستند.

همراهان همیشگی مجموعه نقل و حلوای قاسمی برای اطلاع از تخفیف و دیگر خبرها می توانید صفحه اینستاگرام نقل قاسمی را دنبال کنید