سوغات ارومیه

خرید اینترنتی سوغات ارومیه

خرید اینترنتی سوغات ارومیه یکی از دغدغه های کسانی است که در شهر ارومیه زندگی نمی کنند .در این مقالعه بهترین سایت برای خرید سوغاتی های ارومیه را به شما معرفی می کنیم.اما قبل از آن با انواع سوغاتی های مشهور ارومیه آشنا شویم .

 

سوغات ارومیه چیست؟

ارومیه یکی از شهرهای بزرگ و مرکز استان آذربایجان غربی می باشد که دارای دیدنی ها و مناظر طبیعی بسیار است . البته علاوه بر جاذبه های گردشگری خود سوغاتی های بسیار خوشمزه و معروفی دارد که در کل کشور زبانزد است. یا تا به حال از سوغات ارومیه خرید کرده اید. قبل از خرید سوغات ارومیه مشهور ترین سوغاتی های این شهر زیبا را بشناسیم.

سوغاتی های خوراکی مشهور ارومیه :

  • انواع نقل
  • عرقیات گیاهی
  • انواع شیرینی
  • انواع حلواهای خوشمزه

 

محبوب ترین سوغات ارومیه

در بین سوغاتی های ارومیه نقل ارومیه از محبوب ترین سوغاتی ها می باشد که طرفداران بسیاری دارد . نقل از گذشته جایگاه خاصی در بین مردم ارومیه داشته است و بهترین جایگزین برای قند می باشد و در کنار چای میل می شود . همه ی کسانی که برای مسافرت به شهر زیبای ارومیه می آیند اولین سوغاتی که به دنبال آن هستند نقل ارومیه می باشد. در ارومیه انواع نقل فروشی وجود دارد ولی اگر به دنبال نقل با کیفتیت می باشید ما به شما نقل و حلوای قاسمی را معرفی می کنیم.

مشهور ترین نقل های ارومیه

  • نقل گردویی
  • نقل ابریشمی بید مشکی
  • نقل پسته ای

 

مشهور ترین حلواهای ارومیه

حلوای هویج و حلوای گردو دو نوع حلوای بسیار مشهور در بین انواع حلوای ارومیه می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم حتما این دو نوع حلوای خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید.

حلوای گردو ارومیه

حلوای گردو یکی از سوغاتی های سنتی ارومیه است که در تهیه آن از مغز گردو و شیره انگور استفاده می شود؛ پخت و تهیه این حلوا از مشاغل سنتی ارومیه محسوب می شود. این حلوا سرشار از ویتامین های ( آ – ب – ای ) و املاحی مثل آهن و فسفر بوده و برای تقویت ذهن و حافظه مفید می باشد . همچنین به علت استفاده از هل در ترکیبات اصلی این محصول بوی بد دهان از بین رفته و برای معده بسیار مفید و مقوی می باشد این محصول ارگانیک و بسیار محبوب و خوشمزه بوده و سوغاتی توصیه شده می باشد در ساخت این محصول تمام ظروف مسی هستند

چطوری میتونم اینترنتی سوغات ارومیه رو بخرم؟

مطمئنن شما نیز به دنبال کیفیت برتر محصولی هستید که خریداری می کنید . در خرید انواع نقل باید دقت لازم را داشته باشید زیرا نقل هایی که کهنه , بی کیفیت خشک خواهند بود نقل تازه و باکیفیت نرم می باشد . مجموعه نقل و حلوای قاسمی یکی از بزرگ ترین و مشهور ترین فروشنده ی سوغاتی های ارومیه می باشد که در انتخاب  مواد اولیه محصولات خود بسیار وسواس به خرج می دهد تا بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد.نقل و حلوای قاسمی برای کسانی که در خارج از شهر ارومیه قرار دارند خرید را مقدور کرده و سایت خود را راه اندازی کرده است، تا خرید نقل خود را به راحتی انجام بدهند.

برای خرید اینترنتی سوغات ارومیه به سایت نقل و حلوای قاسمی و یا صفحه ی اینستاگرام نقل و حلوای قاسمی آن مراجعه کنید.

 

 

2 دیدگاه در “خرید اینترنتی سوغات ارومیه

  1. زهره رضائی گفت:

    سلام. می خوام سفارش سوغات بدم

    1. admin گفت:

      سلام و عرض ادب
      به راحتی می توانید از صفحه فروشگاه سایت سفارش خود را آنلاین ثبت کنید!

نظرات بسته شده است.