حلوای ارومیه

بسته بندی دو میکس و سه میکس حلوا

بسته بندی دو میکس و سه میکس حلوا یکی از متفاوت ترین بسته بندی های مجموعه نقل و حلوای قاسمی می باشد. با یک تیر چند نشان بزنید!!!

حلوای دو میکس و سه میکس جدید ترین بسته بندی

نقل و حلوای قاسمی در بین بسته بندی محصولات خود نوعی از بسته بندی ها را قرار داده است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است . گاهی اوقات مشتری ها دوست دارند با یک خرید چند چیز متفاوت را دریافت کنندبسته بندی دو میکس و سه میکس حلوا دقیقا برای این است که با خرید یک بسته بندی چند نوع حلوای خوشمزه را خریده اید . این بسته بندی ها در تعداد دو و سه میکس می باشند . انواع حلوا هایی که در این بسته بندی وجود دارد شامل حلوای گردویی ، حلوای شیره انگور ، حلوای هویج و پسته می باشد.

خرید حلوای دو میکس و سه میکس

برای خرید این نوع حلوا روش های مختلفی وجود دارد هم میتوانید به صورت حضوری این محصولات ما را خریداری کنید هم میتوانید به صورت آنلاین خرید حلوا را از سایت ما انجام دهید.امروزه البته به علت مشغله های زیاد و کم بودن وقت خرید های آنلاین طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و مجموعه ما نیز برای راحتی شما عزیزان و صرفه جویی در وقت و هزینه خود سایت فروشگاهی خود را راه انداز کرده است.برای ارسال این محصول به تمامی نقاط کشور سه روش وجود دارد :

  • تیباکس
  • اتوبوس
  • پیک (برای کسانی که در شهر ارومیه سفارش خود را ثبت کنند)

در کمترین زمان ممکن سفارش شما به دست شما خواهد رسید . کیفیت و استفاده از بهترین مواد اولیه هدف اصلی مجموعه قاسمی می باشد که بهترین هارا به شماعزیزان ارائه کند.