حلوای ارومیه

آیا می توان حلوا را در یخچال نگهداری کرد؟

نحوه ی نگهداری حلوا در یخچال چگونه است ؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

آیا حلوا را می توان در یخچال نگهداری کرد؟

حلوا این شیرینی بسیار مشهور و خوشمزه که جزو یکی از سوغاتی های خوشمزه ارومیه می باشد . خریداران بعد از خرید حلوا دغدغه نگهداری آن را دارند!ماندگاری حلوای بسته بندی شده بیشتر از حلواهای پخته شده در خانه است. حلوا را می توان در ظرف خلاء نگهداری کرد. حلوا را باید در جای خشک و خنک نگهداری کرد که دمای آن 12 درجه باشد و رطوبت نسبی آن بیش از 70 درصد نباشد. ماندگاری حلوا بستگی به دما دارد بنابراین نباید نوسان داشته باشد. نباید نزدیک غذاهایی که بوی تند دارند نگهداری شود. به طور کلی ماندگاری حلوا تا 6 ماه می تواند باشد.

آیا حلوا را می توان فریزر کرد؟

یکی از سوالاتی که خریداران حلوا می پرسند این است که آیا می توانند این حلوا را فریز کنند یا نه ؟ در پاسخ باید گفت بله می توانید مدت نگهداری حلوا در فریزر 3 تا 6 ماه می باشد ودمای آن 18 درجه سانتی گراد می باشد. هنگاهی که آن را در فریز گذاشتید بعد از خارج کردن از فریزر بهتر است این حلوا فرآیند یخ زدایی خود را به آرامی طی کند.

نگهداری حلوا در یخچال

چگونه حلوا را در خانه نگهداری کنیم ؟

بنابراین، نگهداری حلوا در بسته بندی اصلی کار دشواری نیست، زیرا مهر و موم شده و از تأثیرات خارجی محافظت می شود. بنابراین می توانید حلوا را در بسته بندی هم در کابینت اسب و هم در بالکن یا کمد نگهداری کنید. نکته اصلی این است که محل نگهداری خنک (درجه حرارت بالاتر از +15 درجه نیست)، خشک و محافظت شده از نور است .امیدواریم مقاله نحوه ی نگهداری حلوا در یخچال برای شما مفید بوده باشد.

مجموعه ی قاسمی دارای انواع حلوهای خوشمزه و پرطرفدار است. برای مشاهده انواع حلوای خوشمزه  وخرید حلوامی توانید به سایت نقل و حلوای قاسمی مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. مجموعه قاسمی در کمترین زمان ممکن سفارش شما را به دست شما خواهد رساند.

همچنین می توانید به صفحه اینستاگرام نقل و حلوای قاسمی بپیوندید.