نقل ارومیه

قیمت نقل کیلویی

قیمت نقل کیلویی و انواع نقل های ارومیه را در این مقاله باهم بررسی میکنیم.

 

انواع نقل ارومیه

نقل یکی از مشهور ترین سوغاتی ارومیه می باشد که طرفداران زیادی دارد و در بین مردم محبوبیت زیادی دارد مخصوصا نقل را در کنار چای خود میل میکنند. قبلا برای تهیه نقل ارومیه حتما باید به شهر ارومیه سفر می کردید اما الان با خرید آنلاین شما در هر جای ایران باشید می توانید این نقل را تهیه کنید.

انواع نقل ارومیه :

  • نقل گردویی
  • نقل پسته ای
  • نقل بادامی

خرید نقل کیلویی ارومیه

نقل و حلوای قاسمی در سایت خود برای شما عزیزان دو مقدار نیم کیلویی و یک کیلویی را قرار داده است که شما یکی از این دو مقدار را به دلخواه انتخاب کنید . برای مشاهده ی قیمت نقل کیلویی به سایت نقل و حلوای قاسمی مراجعه کنید. مجموعه ی نقل و حلوای قاسمی سعی دارد بهترین کیفیت محصول را به بازار عرضه کند. به همین دلیل از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده میکند . تا نقل تازه و خوشمزه ای را تولید کند. مطمئنن بعد از یک بار خرید از نقل و حلوای قاسمی مشتری دائم آن خواهید شد .

روش های ارسال محصول 

سعی بر این شده است که محصول خریداری شده شما در کمترین تایم کاری به دست شما برسد . اگر در شهر زیبای ارومیه زندگی میکنید ما از طریق پیک در کمتر از سه سایت محصول را به دست شما می رسانیم اما اگر سفارش خود را از شهر دیگری ثبت کنید از طریق تیباکس و یا اتوبوس بستگی به گزینه ی انتخابی شما دارد به دست شما خواهد رسید. همین الان سفارش خود را ثبت کنید و از طمع لذیذ محصولات نقل و حلوای قاسمی غافل نشوید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری محصولات نقل و حلوای قاسمی صفحه ی اینستاگرام نقل قاسمی را دنبال کنید.