عرقیات

عرق کاسنی معجزه ای برای درمان جوش

درمان جوش با عرق کاسنی

درمان جوش با عرق کاسنی را بسیاری امتحان کرده اند و نتیجهخوبی از آن دریافت کرده اند پس این معجزه ی درمانی را از دست ندهید.

چگونگی درمان جوش صورت با عرق کاسنی

کاسنی به علت ویژگی های بسیاری که دارد فواید زیادی برای جوش صورت و پوست دارد چرا که به علت تاثیر آن روی کبد می تواند برای جوش صورت معجزه کند.عرق کاسنی به علت قابلیت سم‌زدایی کبد و تصفیه و پالایش خون؛ تاثیر بسیار زیادی بر روی جوش هایی که علت آن گرمی و یا مشکلات کبدی و اختلالات هورمونی می باشد، دارد.

همان طور که می دانید علت بسیاری از جوش های ما به کبد ما بر می گردد.این عضوبسیار مهم بدن  یکی از این وظایفی که دارد، دفع مواد سمی و محصولات دارویی مصرفی شماست. که به این فرآیند دفع و تجزیه این مواد، متابولیسم نام می گوییم. هر چقدر دفع این مواد سمی بهتر انجام شود،پوست شما نیز تمیز تر و درخشان تر خواهد بود.

کاسنی منبع عالی ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله روی، منیزیم، منگنز، کلسیم، آهن اسید فولیک و پتاسیم و همچنین ویتامین A، B6، C، E و K است. هر نصف لیوان عرق کاسنی ۷.۹ گرم کربوهیدرات، ۰.۷ گرم فیبر و ۳.۹ گرم قند دارد.

دقت کنید که اگر میخواهید تاثیرات مثبت این عرق گیاهی را بر روی پوست خود ببینید حتما باید یک دوره از آن مصرف کنید با مصرف یکی دوبار از این عرق نمی توانید تاثیرات ان را مشاهده کنید.

فواید عرق کاسنی برای پوست

  1. آبرسانی عالی به پوست
  2. درخشان کردن پوست
  3. پیشگیری از سرطان پوست
  4. درمان التهابات و قرمزی های پوستی
  5. درمان حتمی جوش صورت و بدن

عرق کاسنی چگونه جوش را درمان می کند؟

کاسنی از قدیم بهترین درمان برای بیماری های کبد بوده است. وقتی کبد شما پاکسازی شود و خون شما تصفیه شود، پوست شما نیز پاکسازی خواهد شد. کاسنی با این کارهایی که در زیر برایتان لیست کرده ایم پوست شما را درمان می کند:

۱ – رفع گرمی مزاج

بسیاری از جوش‌ها به دلیل غلبه گرمی مزاج و مصرف گرمی‌جات است. عرق کاسنی طبع سردی دارد که با مصرف آن طبع فرد معتدل شده و جوش‌های ناشی از گرمی درمان می‌شوند.
۲ – کاهش غلظت خون

غلظت خون یعنی میزان گلبول های قرمز حل شده در خون از سطح نرمال آن بالا تر رفته است. با بالا رفتن غلظت خون این مشکلات زیاد و آزار دهنده ای برای بدن شما اتفاق می افتد.با بالا رفتن این غلظت کثیفی ها و سمومی که در داخل خون وجود دارند، در رگ ها انباشته می شوند و در صورتی که این آلودگی ها از بدن تخلیه نشوند، باعث بروز جوش و آکنه می گردند. با مصرف عرق کاسنی که مستقیما بر عملکرد کبد تاثیر‌گذار است، غلظت خون شان رفع شده وسموم بدن آن ها دفع می شود
۳ – تنظیم هورمون‌ها

بسیاری از جوش‌ها با بهم ریختن تنظیم هورمونی بدن ایجاد می‌گردند. کبد وظیفه تنظیم هورمون‌ها را در بدن به عهده دارد که با اختلال عملکرد کبد مشکلات بسیاری از جمله اختلال هورمونی به وجود می‌آید. عرق کاسنی با دفع صفرا از بدن و بهبود عملکرد کبد، زمینه را برای تنظیم هورمون‌ها و نابودی جوش‌های ناشی از آن فراهم می‌کند.
۴ – ضد میکروب

عرق کاسنی بدن را سم زدایی کرده و میکروب‌ها را منهدم می‌کند؛ بنابراین جوش‌های میکروبیاز بین می روند.

درمان جوش با عرق کاسنی تنها یکی از تاثیرات این ماده برای پوست است. عرق کاسنی رنگ پوست را روشن می‌کند و بیماری‌های مزمن پوستی به خصوص اگزما را نیز التیام‌ می‌بخشد. همچنین با داشتن انواع ویتامین‌ها، از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

درمان جوش با عرق کاسنی

مزایای دیگر عرق کاسنی برای بدن

  • کاهش وزن
  • پیشگیری از سرطان
  • کاهش درد مفاصل
  • درمان زردی کودک
  • درمان تپش قلب
  • درمان یبوست

موارد احتیاط مصرف عرق کاسنی

سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که چه کسانی نباید این عرق را مصرف کنند؟ افرادی که به این گیاه حساسیت دارند نباید آن را مصرف کنند، همچنین کاسنی صبب تولید صفرا می شود. پس کسانی که سنگ کیسه صفرا دارند، از خوردن آن پرهیز کنند.

افراد باردار از مصرف آن خودداری و یا با پزشک خود مصرف کنند چون ممکن است سبب خونریزی و سقط جنین شوند. همچنین این عرق نیز مانند هر مواد مصرفی دیگر اگز زیاد مصرف شود ممکن است مشکلاتی مانند ترش کردن معده، افت فشار خون ایجاد کند. پس در مصرف آن حد تعادل را رعایت کنید.

برای درمان جوش با عرق کاسنی می توانید سریعا آن را خریداری و مصرف آن را آغاز کنید. برای “ خرید عرق کاسنی ” می توانید از طریق سایت نقل و حلوای قاسمی اقدام کنید.

به صفحه اینستاگرام نقل و حلوای قاسمی بپیوندید.